Friss topikok

  • CSACSI: ugyan mar, interneten jatszadozni???? az meg nevetsegesebb, mint ha szexelni akarnatok. rajottem.b... (2008.12.15. 11:04) Egy másik GPS Játék
  • pasztőr: Szia! A gyalogos navigáció érdekelne nagyon. De eddig csak a Russával találkoztam, amihez kizáróla... (2008.12.05. 19:13) Milyen GPS-t vegyek?

Linkblog

HTML

2008.11.29. 18:32 GPS kisokos

Milyen GPS-t vegyek?

"Igen! Talán tényleg jó dolog ez a GPS és úgy döntöttem veszek is egyet."

Ilyenkor merül fel a kérdés, hogy mégis milyen készüléket kéne vásárolnom. Bár magam sem vagyok szakértője a területnek, annyit leszögeznék rögtön az elején, nem a legdrágább a legjobb. Használtam már Garmin, Miomapp, I Go, készüléket valamint PDA-val is navigáltam már magam. Sokan sok mindent mondanak, de nekem ezek közül sem a legdrágább megoldás volt a legjobb. Mindenesetre 30-40 ezer forintér az ember már tud magának venni egy olcsóbb készüléket és ennyit egészen biztosan megér. Ha viszont komolyabb gépet szeretnénk magunknak, akkor van egy hely ahol a legkorszerűbb GPS-eket és PDA-kat tesztelik. Ide mindenképp látogass el vásárlás előtt. Érdemes olyan készüléket keresned ahol megfelelő módon ki tudod használni a POI vagy éppen a SmartPOI lehetőségeket. Talán az utóbbi még nem annyira ismert funkciója a GPS-eknek, de ezzel ellentétben nagyon hasznos. Egy későbbi cikkben majd ezekről is írok, mert POI és SmartPOI funkció nagyon hasznos is tud lenni bizonyos helyzetekben.

Ha gyalog indulsz, útnak.

Ha gyalog indulsz, útnak akkor is segítségedre lehet a GPS. Itt azonban nem árt odafigyelned arra, hogy a beállítások menüben állítsd gyalogos funkcióra a készüléket. Itt említést tennék viszont egy olyan alternatíváról is amikor egy gyalogos GPS vevőt csatlakoztatsz egy PDA-ra vagy éppen a mobil telefonodra. Természetesen ezekben az esetekben szükség van egy megfelelő szoftverre is ami vagy a PDA-ra vagy a Mobilodra telepítesz. Így is kihasználhatod a műholdas navigáció minden előnyét. (és lehet, hogy jóval olcsóbban megúszod)

 

1 komment

Címkék: milyen gps t vegyek?


A bejegyzés trackback címe:

https://gpspraktikak.blog.hu/api/trackback/id/tr21795052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pasztőr 2008.12.05. 19:13:20

Szia!
A gyalogos navigáció érdekelne nagyon. De eddig csak a Russával találkoztam, amihez kizárólag turista térképeket találtam.
Tudsz-e olyan programról, ami alkalmas arra, hogy városi környezetben készítsek vele útvonaltérképeket, azaz rögzíteni tudjam azokat az útvonalakat, amelyen végigsétálok?
Vagy ilyen nincs?
süti beállítások módosítása